2005-02-08

Lägesrapport

Jag har efter nästan två månaders uppehåll beslutat mig för att återigen ta mig an bloggandets ädla konst. Jag vet inte hur ofta den kommer att uppdateras, men min främsta ambition är att leverera kvalitet istället för kvantitet.

Som det ser ut nu är jag riktigt nöjd med livet. En varaktig anställning på en trevlig arbetsplats är verkligen inte fy skam. Har man till på köpet en söt flickvän och en trevlig datorskärm så finns inte mycket utrymme för sorg.

På dne aktiva fronten börjar det röra på sig. MUF Linköping har fått en ny styrelse med sällan skådade ambitioner. Efter två års uppehåll har jag bestämt mig för att åter ta plats i styrelsen och tillsammans med Jerry ska jag se till att shapa upp det där fjollträsket! Det är i sanning spännande tider vi har framför oss.

Nog för nu, snart kommer det mer! Till dess får ni dregla över några bilder på snygga saker jag har 1,2,3,4 och som jag vill ha 1,2,3,4,5,6,7.

Inga kommentarer: