2008-06-04

Hjärta och smärta

Smärta
Igår pressade jag kroppen till en behaglig nivå. Som vanligt gick jag till och från tåget, typ en halvtimme i varje riktning. Sen älgade jag på i skog och mark för andra gången i år (förra gången hostade jag oavbrutet i två veckor). Därefter lagade jag middag och gick sedan till Ryd och hem, typ 45 minuter i varje riktning. Idag kan jag inte gå nedför trappor, värst var det i morse när jag skulle ta mig ned från tredje våningen. Tänk, den som ändå bodde i en källare.

Hjärta
Idag blev jag äntligen klar med det sista av vårens projekt. Från och med nu är det sommar för min del. För andra innebär det sol, glass och bad. För mig är det planering, strukturering och byggande av luftsott. I februakännri hade jag jobbat ett år, men det är först idag som det första året känns riktigt slut.

Härligt!
Blogged with the Flock Browser

Inga kommentarer: