2005-11-08

Öka takten

Jag insåg plötsligt att gårdagens poster blev många till antalet. Självkart ska jag inte vara sämre idag!

Jag har blivit blogg-utmanad av Lars Hindrum. Utmaningen går ut på att hitta på fem alternativ till sossarnas "Alla ska med - så enkelt är det". Jag skulle kunna låta det passera och hävda att jag inte behöver bevisa min förträfflighet för andra. men jag är så barnsligt förtjust i utmaningar att jag inte kan låta bli. Here it goes!

"Alla ska med - därför har vi konfiskerat extra boskapsvagnar"
"Alla* ska med - så enkelt är det" (*gäller självfallet inte de sabla balterna**! (**Självklart är Nuder och Freivalds undantagna) )
"Alla ska med - så enkelt är det! Ingen ska behöva betala - det är det som är problemet!"
"Alla ska med - one size fits all!"
"Alla ska med - även om det inte vill dit!"

Jag återkommer om vilka som skall utmanas vidare!

Inga kommentarer: