2008-04-05

Back in business

Olika reseföretag har olika sätt att belöna sina kunder på. Jag har dagpendlat med SJ i lite över ett år nu och saknat riktiga belöningar.

I tisdags köpte jag en laxwrap på tåget hem. Fyra timmar senare och åtta timmar framåt satt jag knäböjd i kakeltemplet.

Onsdag, torsdag och fredag försvann som i ett töcken. Jag har aldrig varit så här sjuk tidigare. Hela kroppen har varit slut och sagt ifrån så fort jag ens försökt ta mig mellan sovrum och vardagsrum (i en tvåa, mind you).

Nu är jag tillbaks på banan igen. Har spenderat dagen i Linköping tillsammans med min nya stegräknare. Knappt 2000 steg igår och över 12000 idag, säger lite om hur slut jag varit. 

Kvällen har spenderats på ett hotellrum i Haninge. Imorgon ska jag lära ut hur man talar inför folk.  Kommer bli kul!

Inga kommentarer: