2008-12-21

Äntligen lite mig-tid!

Den senaste veckan har varit fylld av tentaplugg och forcerat skrivande. När jag i fredags kväll hade skrivit den sista tentan, lämnat tillbaks kursboken på biblioteket och åkte med Campusbussens sista tur till Linköping kände jag mig rätt nöjd. Den här hösten har gått ruskigt snabbt, men en snabb summering ger väldigt mycket på plus-kontot.

Igår var det julfest med MUF. På grund av lite manfall hos arrangörerna (MUF Norrköping) så kunde en hemlig pojkdröm infrias. Det är inte mycket jag avundas Norrköping för, men att de får arrangera det, vid sidan av Nobelfesten, viktigaste sociala arrangemanget på året är en av de sakerna. I år fick jag så äntligen chansen att själv vara med i förberedelserna. Och Gud, så roligt jag hade!

Dagen idag har jag spenderat i sängen tillsammans med Stålmannen och Leonardo di Caprio. På film. Sen blev det någon timmes promenad i det skymningsvackra Linköping.

Tre dagar till jul, tio till nyår. Någonstans däremellan drar allvaret igång igen. Projektplaner till MUF, bokslut och tentaplugg. Jag har haft nio vakna timmar av ren Mig-tid, helt för mig själv. Jag längtar redan till våren!

Till sist vill jag avsluta med ett blogg-tips. Den här bloggen blir jag alltid glad av att läsa.

Inga kommentarer: