2009-01-21

Fri företagsamhet

Ärligt talat, det är nog inte den mest korrekta rubriken på det här inlägget. Men låt mig göra ett försök att rädda lite anseende. Denna video är ett ode till den fria företagsamheten och dess förtjänster. Eller så är den bara kul. Eller så försöker jag tolka in något nobelt i något vulgärt. Eller så skriver jag bara för att fylla min 5000 tecken per dag-kvot. Vem vet?



Nästa video visar en sann entreprenör. 16 år. Härlig röst (jag är en sucker för country-stön) och internationell joddlingsmästarinna. En perfekt kombo, eller hur?



Varför gör jag då såna här inlägg på en blogg om politik? För att bättra på besöksstatistiken. Varje gång jag vill hitta någon av alla dessa bilder eller videos igen går jag in på min egen blogg och hoppar således upp ett snäpp på världens viktigaste bloggportal.

Inga kommentarer: