2009-05-30

Kreativa jourens nya tips

Under Europa-valrörelsen är jag utsedd till kreativ jour i MUF. Vår valledare sålde in idén med att jag är den mest kreativa personen i MUF och jag är en sucker för komplimanger. Titeln har ett innehåll också, tänka sig. Jag hjälper muffare runt om i landet att komma på roliga och uppseendeväckande grejer i valrörelsen. När de behöver tips så finns jag där för att bolla idéer och hitta kreativa lösningar.

Jag trodde det skulle bli kul, men det har blivit ännu bättre! Jag har gjort allt ifrån att leta upp bilder på vårt kampanjmaterial till att skriva EU-dikter till vykort. Sjukt skoj, helt enkelt!

Ikväll har jag gjort min andra livesändning på Bambuser. Där ger jag ett och annat tips på vad muffare kan göra runt om i landet för att vinna väljare. Hoppas klippet får lika mycket spridning som min förra film, tyvärr är lördag kväll efter en varm sommardag fel tillfälle att få människor till datorn tror jag. När uteserveringarna är fullsatta så är Facebook tomt!

Titta på klippet, det är galet bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste vara Guds gåva till mänskligheten....halleluuuuuja!