2008-10-02

Intensiv vecka på gång

Sitter hemma hos Amanda i Malmö, åkte ner tidigare ikväll. Om fyra timmar åker jag till Kastrup för ett tidigt flyg till Helsingfors. Där ska jag delta på ett styrelsemöte med NKSU, Nordens konservativa Studentunion. Lugn i stormen, de är mer liberala än namnet antyder! =) Hemma i Malmö på söndag kväll. Åker direkt till Norrköping på måndag morgon för en dugga i logistik. Därefter hem och tvätta lite snabbt.

På måndag kväll åker jag till Jenny i Stockholm för att hinna med ett tidigt plan till Bryssel på tisdag morgon. Där ska ett 60-tal muffare från hela landet träffa parlamentariker och lobbyister. Tillbaks i Stockholm på onsdag kväll. Första tåget till Norrköping för tidig lektion i programmering. Det kommer bli najs!

Tanken var att jag skulle åka till Ingrid i Edinburgh på fredag morgon, men vi har skjutit på det några veckor. Puh! Istället ska jag spendera fredagskvällen på introduktionskväll med MUF Norrköping. Tänkte berätta om MUF och hur organisationen kan förbättra Ditt liv. Därefter tänker jag spendera helgen vid tvättmaskinen. Ska bli skönt att pusta ut i ett par dagar.

Kommer blogga varje dag om jag hittar wlan. Som vanligt när jag är på resa blir det glada bilder och trevliga historier från livet.
Blogged with the Flock Browser

Inga kommentarer: