2008-10-22

Trasig kropp, varm själ

Jag tränade Krav Maga för första gången efter tre veckor av sjukdom och syndfullt leverne. Kroppen mår som den förtjänar. Jag visst inte att man kunde få blåmärken i händerna, men det kan man! Imorgon börjar jag läsa Linjär Algebra. Det ska bli kul! Sammanlagt blir det tredje gången jag läser kursen enligt schema och fjärde om man räknar självstudier. This is the year!

Kroppen är slut, så därför blir jag glad när Fredrik Segerfeldt har tänkt som jag så att jag slipper tänka som han redan gjort. Fredrik är en person som verkligen imponerat på mig, istället för retorik (den är burdus, fast inte alltid oäven) ligger hans charm i en bred bildning och en förmåga att kunna koppla fakta på oväntade sätt. Lägg till bloggen i din dagliga läsning!
Blogged with the Flock Browser

Inga kommentarer: