2008-08-17

Eftermiddagens låt

Min förmiddag har varit soft. Jag och Ingrid drog ut på morgonen till max. Vi åt frukost på ModMed vid ån. Bröd, ost, juice, kaffe, bacon och ägg. Till detta bjöds trevlig utsikt och dagens DN. Härligt med en stor frukost utan att ha ansträngt sig! Efter en snabb sväng på Ikano sitter jag nu hemma med min tentor.

Igår arrangerade jag och Carin Summer Camp. Det blev i annorlunda tappning denna gång. Liten men naggande god, var våra ledord. Alla verkade ha sjukt trevligt och efter att ha planerat verksamheten inför hösten så åt vi tacos och hade det riktigt najs.

Senare snackade jag och Anton i telefon och det är här eftermiddagens låt kommer in i bilden. Jag tipsade honom om Sonny J - Handsfree (if you hold my hand). Grymt skön video, härlig musik och en dialekt som griper tag i mig.



Anton bjöd tillbaks genom att påminna mig om Horst.



Det blev en skön kväll som avslutades med The Bourne Ultimatum. Härlig film som förklarar varför det är särskilt viktigt att hemlig verksamhet regleras ordentligt.

Inga kommentarer: