2008-08-05

En blandning av sött och salt

Nu ska jag åka till Norrköping. Glömde en väska med min plånbok och mobil på Carins land i söndags, Nicco glömde ta med den till Norrköping igår, men hann som tur var ringa innan jag åkte iväg. Så nu bjuder Carin på lunch och väska. Sen ska jag lämna in min dator på service. Fläkten är trasig och min Core Duo blir solo efter några minuters belastning.

Två veckor utan dator är en fasa. Som tur är köpte min pappa en Mac Mini i förra veckan, så det blir bara två dagar datorfritt. Föräldrar - en rätt bra grej.

Ni som väntar på fler FRA-inlägg får nog vänta ett par dagar till. Debatten har gått i stå och det finns inte mycket att tillägga. På ena sidan finns vi som påpekar att avlyssning av svenskar är olaglig och på andra sidan de som utgår från att myndigheten kommer bryta mot lagen och massavlyssna svenska folket. I strid med lagar och myndighetens mål och syfte.
Blogged with the Flock Browser

Inga kommentarer: