2008-09-26

Fredag hela veckan

... eller hela veckan på fredag. Idag har jag hunnit med sjukt mycket och när jag tittar tillbaks på det förstår jag inte att deLänkt bara gått 12 timmar sen jag gick ur sängen.

I förmiddags åkte jag och Carin till Stockholm. Hon skulle på valberedningsmöte med Moderata Studenter och jag hade inget bättre för mig under dagen. Tack vare förseningar hade vi närmare två timmar på oss att rita upp planer för framtiden och diskutera den kommande WASS-kursen. Det är bara åtta månader kvar nu

Vi anlände i huvustaden vid lunch och begav oss direkt till NK:s restaurang. De har alltid lång kö, men sjukt snabb service. Vårt lunchsällskap, Adda, är en ständig källa till visdom och analyser. Det blev en riktigt trevlig lunch!

Efter ett snabbstopp på Zara (Carins förslag, inte mitt) begav vi oss till Espresso House på Västerlåggatan. Det blev ytterliggare någon timme av planering och småprat innan vi begav oss mot Åhlens. Vid Plattan pratar vi om att ha högt livstempo och berömmer oss själva för detta. Då stöter vi plötsligt ihop med Simon, zenmästaren av högt tempo. Vi har så mycket kvar att lära! =)

Efter en hemresa med förseningar, java och Java begav jag mig till Expen för att i någon timme brottas med Projekt MUF:s rapporter. Intressant läsning som väcker eftertanke. På tisdag ska vi remissbehandla alla sex rapporterna i distriktsstyrelsen. Jag ser fram emot det redan!

Nu har jag suttit med min personliga budget i någon timme. Det blir en intressant höst. I bakgrunden har några av Barack Obamas tal rullat. Han är en duktig talare, men innehållet är tunt. Dags att koppla ned för kvällen. Nya numret av King kom i förrgår och jag har inte hunnit läsa det ännu.
Blogged with the Flock Browser

Inga kommentarer: