2008-09-13

Glada dagar!

Igår vad jag på kräftskiva med Moderata Studenter i Linköping. Goda kräftor, trevliga tal och uppsluppen stämning. Kvällen avslutades på Flamman, ett riktigt trevligt studentställe visade det sig. Jag har stått i deras kö två gånger tidigare, men aldrig orkat vänta. Den kalla septembernatten gjorde säkert sitt till för att hålla kön trivsamt lång.

Dagen har inneburit tre glada upplevelser. Först hade jag ett jet-set möte med Jocke på Resecentrum klockan 09:00 (eller strax därefter... rätt långt efter). Det kanske inte är så jet-set att sitta på en tågstation, men båda är killar i farten och vi fick en chans att snacka i varje fall. Tiden och platsen hängde ihop med att han skulle hem till Jönköping igen. På vägen hem impulsköpte jag en pilatesboll. Min skrivbordsstol börjar gå sönder och jag har alltid velat ha en stark korsrygg. Så nu sitter jag på den och känner mig yoga-cool.

Den tredje upplevelsen var en liten egotripp. Christian, landstingsråd, designer och god vän, rekommenderar sina läsare att besöka min blogg. Coolt!

Jag har drivit den här bloggen i ett par år och hela tiden trott att mina läsare kommer för politiken. Men sen jag installerade Google Analytics har jag upptäckt att mitt mest lästa inlägg är detta!
Blogged with the Flock Browser

Inga kommentarer: