2008-09-10

Möte med NyföretagarCentrum



Idag har varit en stor dag för mig och möjligen även för mänskligheten. Jag har varit på gratis rådgivning hos NyföretagarCentrum. Under en timme gick vi igenom de viktigaste stegen jag måste gå igenom för att starta min firma.

- Min affärsidé
- Mina förutsättningar
- Vilka ansökningar som behövs och hur de fylls i
- Hur marknadsföringen kan gå till
och mycket mer.

Det var ett intensivt och väldigt givande möte. Nu känner jag mig mycket säkrare på att jag ska starta firman och på vad den ska syssla med.

Jag rekommenderar verkligen alla er som funderar på att starta eget att boka tid hos dem. Den gratis rådgivningen är värd varje krona! På sin hemsida har de en checklista och en affärsplansmall som ni bör fylla i innan besöket, då får ni mer tid att koncentrera er på eventuella möjligheter och hinder i förverkligandet av din dröm.

Länk: www.nyforetagarcentrum.se
Blogged with the Flock Browser

Inga kommentarer: