2008-09-21

Tack för femteplatsen!

För någon månad sedan registrerade jag mig på MUFbloggar.se och sedan dess har jag bloggat nästan dagligen. På den tiden har jag gått till att inte ens vara bland de 30 mest lästa MUF-bloggarna till att den här veckan hamna på en hedervärd femteplats.

Tack, kära läsare, för att ni tittar in på bloggen och stärker min självkänsla.

Men som alltid är second place first looser, vilket gör mig till fjärde-förloraren. Så kan vi ju inte ha det!

Vad ska jag göra för att kunna utropa mig kung över MUF-bloggosfären? Vad är det ni saknar i mina texter? Vad vill ni se mer av? Vad kan jag gott skippa? Hör av er i kommentarer eller på mail x.y@moderat.se där x = johan och y= lundberg.

Tack för en underbar vecka, tillsammans kan vi göra nästa ännu bättre! Godnatt, Sverige!
Blogged with the Flock Browser

Inga kommentarer: