2008-09-05

Produktiv förmiddag

I dag gick jag upp klockan 07. Har pluggat några timmar, redigerat en av mina längre texter, förberett för mitt möte med Nyföretagarcentrum och lagat frikadeller till lunch. Jag har även börjat skissa på en idé som kommer flytta MUF ett par steg framför alla konkurrenter. Nya MUF.se är fantastisk och jag har materialet som vi kan fylla siten med!

Om några timmar är det pub i Baljan med Moderata studenter och kvällen kommer jag att spendera hos MUF Norrköping där de har filmkväll.

Innan dess ska jag påbörja mitt projekt för en kurs i objektorientering. Min dröm är att se alla svenska däggdjur (björn, lo, järv, alla sorters näbbmöss etc.) och jag tänkte skriva ett program där jag kan kryssa  vilka djur jag sett, vilka som är kvar och förväntad tid tills alla djur är avprickade. Galet? Troligen. Roligt? Rätt så. Möjligt? Människan har gått på månen.


Blogged with the Flock Browser

Inga kommentarer: